کتاب,جزوه,پایان نامه,تحقیقات دانش آموزی,کارآموزی رشته های مختلف,نمونه سوالات امتحانی دانشجویی و دانش آموزی
نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه های فایل سل

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی فایل های کاربردی جهت افزایش معلومات فارغ التحصیلان، دانشجویان، دانش آموزان و همچنین مطالعه و کسب دانش است و نه استفاده مستقیم و کپی برداری از آن. هر شخص حقوقی یا حقیقی که فکر می کند هر یک از این محصولات فروشگاه صاحب اثرشان می باشد و بدون کسب اجازه در این فروشگاه گذاشته شده است، با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و حذف این محصول اقدام فرماییم ایمیل: reza610124@gmail.com

پاورپوینت ارائه شفاهی

پاورپوینت ارائه شفاهی

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش     تعداد اسلاید: 41

 

قسمتی از پاورپوینت :

 

4-1: تعريف

4-2: خصوصيات

4-3: انواع

            4-3-1: خصوصيات سخنرانی عمومی

          4-3-2: خصوصيات کلی تدريس

          4-3-3: خصوصيات سخنرانی علمی-فنی

4-4: امکانات ارائه شفاهی

4-5: سخنرانی علمی-فنی

          4-5-1: ساختمندی

          4-5-2: خصوصيات سخنران علمی-فنی

          4-5-3: زمان سخنرانی علمی-فنی

          4-5-4: مکان سخنرانی علمی-فنی

          4-5-5: آماده سازی سخنرانی علمی-فنی

          4-5-6: شيوه سخنرانی علمی-فنی

 

پيشينه زبان ß به درستی دانسته نيست که انسان از چه زمان گفتارمند شد (کلمات: نوعی قرارداد غير رسمی بين افراد بود) ß ايجاد قبائل ß پديد آمدن زبانها
برخي از پژوهشگران زبان را دنباله و متمّم تکامل فکر در انسان مي دانند.
برخي معتقدند که زبان اساساً ذاتي و فطري است.
 
اولين صورت زبان ß گفتار : دستگاهي که از نمادهاي طبيعی آوايي تشکيل شده است.
 به عقيده زبان شناسان گفتار مقدم بر نوشتار است.
 
 
 
حضوري است.
قابل استناد نيست.
محدوديت زماني ß به اندازه ارائه کتبي مشروح نيست (خطر ناقص بودن)
کنترل کيفي و کمي آن دشوار است.
تعداد مخاطبين معمولا کمتر از ارائه کتبی است.
از نظر سبک بيان ضوابط ارائه کتبی را ندارد.
تاثيرگذاري اش مي تواند سريع باشد (هر چند اثرش در مخاطب لزوما ديرپاي نيست)
نوعي انتقال اطلاعات دو سويه است ß )شکل 1)
از نظر مجموعه امکانات از ارائه کتبي غني تر است (زبان بدن ß بسيار موثر)
هدف : 1)آگاه سازي  2)مجاب کردن مخاطب و جلب نظر موافق او
 از اين نظر ممکن است آگاه ساز(informative) يا مجاب کننده (persuasive) باشد.
 
 
 
خصوصيات سخنراني عمومي
معمولاً از امکانات ديداري و شنيداري استفاده نمي شود.
انفرادی
حدود نيم ساعت و گاه بيشتر
ارائه کننده بايد با آيين سخنوري آشنا باشد.
شخصيت سخنران و رفتار او ß تاثير در موفقيت يا عدم موفقيت سخنراني
محتوا تابع مناسبت است.
وضع روحي - عاطفي، احساسي مخاطب در اين نوع ارائه عامل مهمي است (شرايط زمانی و مکانی)
 
 
 
خصوصيات تدريس (ارائه تعليمی)
معمولاً از امکانات شنيداري و ديداري ساده استفاده مي شود.
هدف اصلي ß آموزش
ارائه کننده بايد شيوه تدريس را بداند.
بر اساس يک طرح درس مشخص
معمولاً مخاطبين اطلاع چنداني از موضوع ندارند.
مخاطبين موظف به رعايت آداب خاصي هستند.
مخاطبين ملزم به دريافت هستند.
کسب اطمينان از انجام فراروند دريافت و درک بسيار مهم است.
حتماً بايد با کنترل کيفي و کمي دقيق انجام شود.
مخاطبين از نظر دانش و آگاهي در موضوع ارائه، معمولاً هم سطح و زير سطح ارائه کننده هستند.

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
jhcfj_1920761_4403.zip247k